Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 61 447 81 27
Umów rozmowę
Pobierz katalog
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego SAMMLER RECBORD

określa­ją­cy m.in. zasady zaw­iera­nia umów sprzedaży poprzez Sklep, zaw­ier­a­ją­cy najważniejsze infor­ma­c­je o Sprzedaw­cy, Sklepie oraz o prawach Kon­sumen­ta

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Kon­takt ze Sprzedaw­cą
§ 3 Wymo­gi tech­niczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płat­noś­ci
§ 6 Real­iza­c­ja zamówienia
§ 7 Pra­wo odstąpi­enia od umowy
§ 8 Wyjąt­ki od prawa odstąpi­enia od umowy
§ 9 Rekla­mac­je
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zas­trzeże­nia
§ 12 Opinie w sklepie inter­ne­towym
Załącznik nr 1: Wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedzi­ałku do piątku za wyjątkiem dni usta­wowo wol­nych od pra­cy.
Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Kon­to – ure­g­u­lowana odręb­nym reg­u­laminem nieod­płat­na funkc­ja Sklepu (usłu­ga świad­c­zona drogą elek­tron­iczną), dzię­ki której Kupu­ją­cy może założyć w Sklepie swo­je indy­wid­u­alne kon­to.
Kupu­ją­cy – każdy pod­miot kupu­ją­cy w Sklepie.
Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany – oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca ze Sprzedaw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.).
Reg­u­lamin – niniejszy reg­u­lamin.
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Sprzedaw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Sprzedaw­ca – SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocz­towy: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  2. Adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  3. Tele­fon: +48507249073

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla praw­idłowego funkcjonowa­nia Sklepu potrzeb­ne jest:
    • urządze­nie z dostępem do Inter­ne­tu
    • przeglą­dar­ka inter­ne­towa obsługu­ją­ca JavaScript oraz pli­ki cook­ies.
  2. Dla złoże­nia zamówienia w Sklepie, poza wymoga­mi określony­mi w ust. 1, niezbędne jest akty­wne kon­to e‑mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkow­ity­mi cena­mi za towar – cena­mi brut­to.
  2. Sprzedaw­ca zwraca uwagę, że na całkow­itą cenę zamówienia składa­ją się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przy­pad­ku ma to zas­tosowanie, kosz­ty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupi­enia towar należy dodać do koszy­ka w Sklepie.
  4. Następ­nie Kupu­ją­cy wybiera z dostęp­nych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płat­noś­ci za zamówie­nie, a także poda­je dane niezbędne do zre­al­i­zowa­nia złożonego zamówienia.
  5. Zamówie­nie zosta­je złożone w momen­cie potwierdzenia jego treś­ci poprzez kliknię­cie „zamaw­iam z obow­iązkiem zapłaty” i zaak­cep­towa­nia Reg­u­laminu przez Kupu­jącego.
  6. Złoże­nie zamówienia jest tożsame z zawar­ciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą.
  7. Sprzedaw­ca przekaże Kupu­jące­mu uprzy­wile­jowane­mu potwierdze­nie zawar­cia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momen­cie dostar­czenia towaru.
  8. Kupu­ją­cy może zare­je­strować się w Sklepie, tj. założyć w nim Kon­to, lub dokony­wać zakupów bez rejes­tracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewen­tu­al­nym zamówie­niu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówie­nie moż­na zapłacić, w zależnoś­ci od wyboru Kupu­jącego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedaw­cy;
    2. za pomocą kar­ty płat­niczej:
      • Visa
      • Visa Elec­tron
      • Mas­ter­Card
      • Mas­ter­Card Elec­tron­ic
      • Mae­stro
    3. za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej:
      • Płat­noś­ci Shop­er
      • Przelewy 24
  2. W przy­pad­ku wybra­nia płat­noś­ci za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej Płat­noś­ci Shop­er, pod­miotem świad­czą­cym obsługę płat­noś­ci online jest Blue Media S.A. W przy­pad­ku wybra­nia płat­noś­ci za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej Przelewy24 pod­miotem świad­czą­cym usługę jest PayPro S.A.
  3. W przy­pad­ku wybra­nia przez Kupu­jącego płat­noś­ci z góry, za zamówie­nie należy zapłacić w ter­minie 3 Dni roboczych od złoże­nia zamówienia.
  4. Sprzedaw­ca infor­mu­je, że w przy­pad­ku niek­tórych metod płat­noś­ci, ze wzglę­du na ich specy­fikę, opłace­nie zamówienia tą metodą jest możli­we wyłącznie bezpośred­nio po złoże­niu zamówienia.
  5. W przy­pad­ku wyboru płat­noś­ci wyko­rzys­tu­ją­cych plat­formy płat­noś­ci zewnętrznych oper­a­torów płat­noś­ci elek­tron­icznych (płat­ność z góry), po naciśnię­ciu przy­cisku rozpoczę­cia pro­ce­dury zapłaty (dostęp­ny bezpośred­nio po złoże­niu zamówienia) należy postępować zgod­nie z instrukc­ja­mi właś­ci­wego oper­a­to­ra płat­noś­ci elek­tron­icznych
  6. Kupu­ją­cy dokonu­jąc zakupów w Sklepie akcep­tu­je stosowanie fak­tur elek­tron­icznych przez Sprzedaw­cę. Kupu­ją­cy ma pra­wo wyco­fać swo­ją akcep­tację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedaw­ca jest obow­iązany do dostar­czenia towaru zgod­nego z umową (według art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).
  2. Ter­min real­iza­cji zamówienia wynosi 3 Dni robocze.
  3. Sprzedaw­ca przys­tąpi do real­iza­cji zamówienia po jego opłace­niu przez Kupu­jącego.
  4. Towar dostar­czany jest wyłącznie na tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej oraz poza granice Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej.
  5. Towary zaku­pi­one w Sklepie dostar­czane są za pośred­nictwem firmy kuri­er­skiej.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany ma pra­wo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedaw­cą za pośred­nictwem Sklepu, z zas­trzeże­niem § 8 Reg­u­laminu, w ter­minie 14 dni bez poda­nia jakiejkol­wiek przy­czyny.
  2. Ter­min do odstąpi­enia od umowy wygasa po upły­wie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wszedł w posi­adanie towaru lub w którym oso­ba trze­cia inna niż prze­woźnik i wskazana przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego weszła w posi­adanie tego towaru;
    2. w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wszedł w posi­adanie ostat­niego z towarów lub w którym oso­ba trze­cia, inna niż prze­woźnik i wskazana przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego, weszła w posi­adanie ostat­niego z towarów w przy­pad­ku umowy zobow­iązu­jącej do prze­niesienia włas­noś­ci wielu towarów, które dostar­czane są osob­no.
  3. Aby Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany mógł sko­rzys­tać z prawa odstąpi­enia od umowy musi poin­for­mować Sprzedaw­cę, korzys­ta­jąc z danych podanych w § 2 Reg­u­laminu, o swo­jej decyzji o odstąpi­e­niu od umowy w drodze jed­noz­nacznego oświad­czenia (na przykład pis­mo wysłane pocztą lub infor­ma­c­ja przekazana pocztą elek­tron­iczną).
  4. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany może sko­rzys­tać z wzoru for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy umieszc­zonego na końcu Reg­u­laminu, jed­nak nie jest to obow­iązkowe.
  5. Aby zachować ter­min do odstąpi­enia od umowy wystar­czy, że Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wyśle infor­ma­cję doty­czącą wyko­na­nia przysługu­jącego mu prawa odstąpi­enia od umowy przed upły­wem ter­minu do odstąpi­enia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przy­pad­ku odstąpi­enia od zawartej umowy Sprzedaw­ca zwraca Kupu­jące­mu uprzy­wile­jowane­mu wszys­tkie otrzy­mane od niego płat­noś­ci, w tym kosz­ty dostar­czenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynika­ją­cych z wybranego przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego sposobu dostar­czenia innego niż naj­tańszy zwykły sposób dostar­czenia ofer­owany przez Sprzedaw­cę), niezwłocznie, a w każdym przy­pad­ku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedaw­ca został poin­for­mowany o decyzji Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego o wyko­na­niu prawa odstąpi­enia od umowy.
  7. Zwro­tu płat­noś­ci Sprzedaw­ca dokona przy uży­ciu takich samych sposobów płat­noś­ci, jakie zostały przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego użyte w pier­wot­nej transakcji, chy­ba że Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przy­pad­ku Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany nie poniesie żad­nych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedaw­ca może wstrzy­mać się ze zwrotem płat­noś­ci do cza­su otrzy­ma­nia towaru lub do cza­su dostar­czenia mu dowodu jego odesła­nia, w zależnoś­ci od tego, które zdarze­nie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedaw­ca prosi o zwracanie towaru na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany poin­for­mował Sprzedaw­cę o odstąpi­e­niu od umowy sprzedaży. Ter­min jest zachowany, jeżeli Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany odeśle towar przed upły­wem ter­minu 14 dni.
  10. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany ponosi bezpośred­nie kosz­ty zwro­tu towaru.
  11. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany odpowia­da tylko za zmniejsze­nie wartoś­ci towaru wynika­jące z korzys­ta­nia z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charak­teru, cech i funkcjonowa­nia towaru.
  12. Jeśli towar ze wzglę­du na swój charak­ter nie może zostać odesłany w zwykłym try­bie pocztą, Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany również będzie musi­ał ponieść bezpośred­nie kosz­ty zwro­tu towarów. O sza­cow­anej wysokoś­ci tych kosztów Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany zostanie poin­for­mowany przez Sprzedaw­cę w opisie towaru w Sklepie lub pod­czas składa­nia zamówienia.
  13. W przy­pad­ku wys­tąpi­enia koniecznoś­ci zwro­tu środ­ków za transakcję doko­naną przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego kartą płat­niczą, Sprzedaw­ca dokona zwro­tu na rachunek bankowy przyp­isany do tej kar­ty płat­niczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Pra­wo odstąpi­enia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Reg­u­laminu, nie przysługu­je w odniesie­niu do umowy:
    1. w której przed­miotem świad­czenia jest towar niepre­fab­rykowany, wypro­dukowany według specy­fikacji Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego lub służą­cy zaspoko­je­niu jego zindy­wid­u­al­i­zowanych potrzeb;
    2. w której przed­miotem świad­czenia jest towar ule­ga­ją­cy szy­bkiemu zep­su­ciu lub mają­cy krót­ki ter­min przy­dat­noś­ci do uży­cia;
    3. w której przed­miotem świad­czenia jest towar dostar­czany w zapieczę­towanym opakowa­niu, którego po otwar­ciu opakowa­nia nie moż­na zwró­cić ze wzglę­du na ochronę zdrowia lub ze względów higien­icznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
    4. w której przed­miotem świad­czenia są towary, które po dostar­cze­niu, ze wzglę­du na swój charak­ter, zosta­ją nierozłącznie połąc­zone z inny­mi towara­mi;
    5. w której przed­miotem świad­czenia są nagra­nia dźwiękowe lub wiz­ualne albo pro­gramy kom­put­erowe dostar­czane w zapieczę­towanym opakowa­niu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
    6. o dostar­czanie dzi­en­ników, peri­odyków lub cza­sop­ism, z wyjątkiem umowy o prenu­mer­atę;
    7. w której cena lub wyna­grodze­nie zależy od wahań na rynku finan­sowym, nad który­mi Sprzedaw­ca nie sprawu­je kon­troli, i które mogą wys­tąpić przed upły­wem ter­minu do odstąpi­enia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przy­pad­ku wys­tąpi­enia niez­god­noś­ci  towaru z umową Kon­sument ma możli­wość reklam­owa­nia  towaru niez­god­nego z umową na pod­staw­ie przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.)  lub gwarancji,
    o ile gwaranc­ja została udzielona.
  2. Korzys­ta­jąc z  przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Kon­sument może, na zasadach oraz w ter­mi­nach określonych we wskazanej ustaw­ie:
    1. żądać usunię­cia braku zgod­noś­ci towaru z umową lub wymi­any towaru,
    2. jeśli niemożli­we jest wyko­nanie pkt 1, zgod­nie z art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), Kon­sument może złożyć oświad­cze­nie o obniże­niu ceny albo, jeżeli brak zgod­noś­ci towaru z umową jest istot­ny, złożyć oświad­cze­nie o odstąpi­e­niu od umowy.
  3. Sprzedaw­ca prosi o składanie rekla­macji na pod­staw­ie przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) na adres pocz­towy lub elek­tron­iczny wskazany w § 2 Reg­u­laminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla roz­pa­trzenia rekla­macji konieczne jest dostar­cze­nie towaru niez­god­nego z umową do Sprzedaw­cy, Kon­sument jest zobow­iązany do dostar­czenia tego towaru na koszt Sprzedaw­cy, na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwaranc­ja, infor­ma­c­ja o niej, a także o jej warunk­ach, jest dostęp­na w opisie pro­duk­tu w Sklepie.
  6. Rekla­mac­je doty­czące dzi­ała­nia Sklepu należy kierować na adres e‑mail wskazany w § 2 Reg­u­laminu.
  7. Roz­pa­trze­nie rekla­macji przez Sprzedaw­cę nastąpi w ter­minie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przy­pad­ku, gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie oczeki­wanego przez Kon­sumen­ta rezul­tatu, Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Kupu­jącego pod­czas korzys­ta­nia ze Sklepu jest Sprzedaw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Sprzedaw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych – zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Kupu­jącego przez Sprzedaw­cę, podanych przez Kupu­jącego w związku z zaku­pa­mi w Sklepie, jest real­iza­c­ja zamówień. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest:
    • umowa lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Kupu­jącego, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążą­cy na Sprzedaw­cy obow­iązek prawny związany z rachunkowoś­cią (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupu­jącego jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do zawar­cia umowy. Niepo­danie danych uniemożli­wi zawar­cie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupu­jącego podane w związku z zaku­pa­mi w Sklepie będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    • przes­tanie obow­iązy­wać umowa zawarta między Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą;
    • na Sprzedaw­cy przes­tanie ciążyć obow­iązek prawny, zobow­iązu­ją­cy go do przetwarza­nia danych Kupu­jącego;
    • ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Kupu­jącego lub Sprzedaw­cę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    • zostanie przyję­ty sprze­ciw Kupu­jącego wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupu­jące­mu przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich spros­towa­nia,
    • usunię­cia,
    • ograniczenia przetwarza­nia,
    • prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    • wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Kupu­jącego – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Kupu­ją­cy powinien skon­tak­tować się ze Sprzedaw­cą przy wyko­rzys­ta­niu danych z § 2 Reg­u­laminu.
  3. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Kupu­ją­cy może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.
  1. Zakazane jest dostar­czanie przez Kupu­jącego treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  2. Każ­do­ra­zowo składane w Sklepie zamówie­nie stanowi odręb­ną umowę sprzedaży i wyma­ga osob­nej akcep­tacji Reg­u­laminu. Umowa zaw­ier­ana jest na czas i w celu real­iza­cji zamówienia.
  3. Umowy zaw­ier­ane na pod­staw­ie Reg­u­laminu zaw­ier­ane są w języku pol­skim.
  4. W przy­pad­ku ewen­tu­al­nego sporu z Kupu­ją­cym niebędą­cym Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Sprzedaw­cy.
  5. Wszel­ka odpowiedzial­ność Sprzedaw­cy w sto­sunku do Kupu­jącego niebędącego Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, w grani­cach prawem dopuszc­zonych, jest wyłąc­zona.
  6. Odpowiedzial­ność z tytułu ręko­j­mi wzglę­dem Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego jest wyłąc­zona.

§ 12 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
    1.1. Klient Sklepu Inter­ne­towego ma możli­wość dobrowol­nego i nieod­płat­nego
    wys­taw­ienia opinii doty­czącej zakupów doko­nanych w Sklepie Inter­ne­towym.
    Przed­miotem opinii może być także oce­na, zdję­cie lub recen­z­ja zaku­pi­onego
    pro­duk­tu w Sklepie Inter­ne­towym.
    1.2. Sprzedaw­ca po doko­nanych zaku­pach w Sklepie Inter­ne­towym
    przekazu­je dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email fir­mie
    obsługu­jącej pro­ces ankietowania.Wysyłka anki­et oraz pro­ces zbiera­nia opinii
    w for­mu­la­rzach jest obsługi­wany w pełni przez fir­mę Trust­Mate SA z siedz­ibą
    Bar­toszow­ic­ka 3, 51–641 Wrocław.
    Trust­Mate SA wysyła do Klien­ta wiado­mość email z prośbą o wys­taw­ie­nie
    opinii oraz linkiem do for­mu­la­rza online umożli­wia­jącego jej wys­taw­ie­nie –
    for­mu­la­rz online umożli­wia udzie­le­nie odpowiedzi na pyta­nia Sprzedaw­cy
    doty­czące zakupów, ich ocenę, dodanie włas­nego opisu dot. opinii oraz
    zdję­cia zaku­pi­onego pro­duk­tu. W razie braku wys­taw­ienia opinii po
    otrzy­ma­niu pier­wszego zaproszenia do wys­taw­ienia opinii Trust­Mate może
    ponow­ić wysyłkę zaproszenia.
    1.3. Opinia może być wys­taw­iona jedynie przez Klien­ta, który dokon­ał
    zakupów w Sklepie Inter­ne­towym Sprzedaw­cy.
    1.4. Wys­taw­ione przez Klien­ta opinie są pub­likowane przez Sprzedaw­cę w
    Sklepie Inter­ne­towym oraz wiz­ytów­ce TrustMate.io.
    1.5. Wys­taw­ie­nie opinii nie może być wyko­rzysty­wane przez Klien­ta do
    dzi­ałań bezprawnych, w szczegól­noś­ci do dzi­ałań stanow­ią­cych czyn
    nieucz­ci­wej konkurencji wobec Sprzedaw­cy, czy też dzi­ałań narusza­ją­cych
    dobra oso­biste, prawa włas­noś­ci intelek­tu­al­nej lub inne prawa Sprzedaw­cy lub
    osób trze­ci­ch.
    1.6. Opinia może być wys­taw­iona tylko do fak­ty­cznie zaku­pi­onych pro­duk­tów
    w Sklepie Inter­ne­towym Sprzedaw­cy. Zabro­nione jest zaw­ieranie
    fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wys­taw­ienia opinii. Autorem
    opinii nie może być także sam
    Sprzedaw­ca ani jego pra­cown­i­cy bez wzglę­du na pod­stawę zatrud­nienia.
    1.7. Wys­taw­iona opinia może zostać w każdym cza­sie usunię­ta przez jej
    auto­ra.

Załącznik nr 1 do Reg­u­laminu

Poniżej zna­j­du­je się wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy, z którego Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany może, ale nie musi sko­rzys­tać:

Pobierz for­mu­la­rz

crossmenu