...
Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 508 016 597
Umów rozmowę
Pobierz katalog (pdf, 10 MB)
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego SAMMLER RECBORD

określa­ją­cy m.in. zasady zaw­iera­nia umów sprzedaży poprzez Sklep, zaw­ier­a­ją­cy najważniejsze infor­ma­c­je o Sprzedaw­cy, Sklepie oraz o prawach Kon­sumen­ta

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Kon­takt ze Sprzedaw­cą
§ 3 Wymo­gi tech­niczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płat­noś­ci
§ 6 Real­iza­c­ja zamówienia
§ 7 Pra­wo odstąpi­enia od umowy
§ 8 Wyjąt­ki od prawa odstąpi­enia od umowy
§ 9 Rekla­mac­je
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zas­trzeże­nia
§ 12 Opinie w sklepie inter­ne­towym
Załącznik nr 1: Wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedzi­ałku do piątku za wyjątkiem dni usta­wowo wol­nych od pra­cy.
Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Kon­to – ure­g­u­lowana odręb­nym reg­u­laminem nieod­płat­na funkc­ja Sklepu (usłu­ga świad­c­zona drogą elek­tron­iczną), dzię­ki której Kupu­ją­cy może założyć w Sklepie swo­je indy­wid­u­alne kon­to.
Kupu­ją­cy – każdy pod­miot kupu­ją­cy w Sklepie.
Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany – oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca ze Sprzedaw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.).
Reg­u­lamin – niniejszy reg­u­lamin.
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Sprzedaw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Sprzedaw­ca – SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocz­towy: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  2. Adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  3. Tele­fon: +48507249073

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla praw­idłowego funkcjonowa­nia Sklepu potrzeb­ne jest:
    • urządze­nie z dostępem do Inter­ne­tu
    • przeglą­dar­ka inter­ne­towa obsługu­ją­ca JavaScript oraz pli­ki cook­ies.
  2. Dla złoże­nia zamówienia w Sklepie, poza wymoga­mi określony­mi w ust. 1, niezbędne jest akty­wne kon­to e‑mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkow­ity­mi cena­mi za towar – cena­mi brut­to.
  2. Sprzedaw­ca zwraca uwagę, że na całkow­itą cenę zamówienia składa­ją się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przy­pad­ku ma to zas­tosowanie, kosz­ty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupi­enia towar należy dodać do koszy­ka w Sklepie.
  4. Następ­nie Kupu­ją­cy wybiera z dostęp­nych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płat­noś­ci za zamówie­nie, a także poda­je dane niezbędne do zre­al­i­zowa­nia złożonego zamówienia.
  5. Zamówie­nie zosta­je złożone w momen­cie potwierdzenia jego treś­ci poprzez kliknię­cie „zamaw­iam z obow­iązkiem zapłaty” i zaak­cep­towa­nia Reg­u­laminu przez Kupu­jącego.
  6. Złoże­nie zamówienia jest tożsame z zawar­ciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą.
  7. Sprzedaw­ca przekaże Kupu­jące­mu uprzy­wile­jowane­mu potwierdze­nie zawar­cia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momen­cie dostar­czenia towaru.
  8. Kupu­ją­cy może zare­je­strować się w Sklepie, tj. założyć w nim Kon­to, lub dokony­wać zakupów bez rejes­tracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewen­tu­al­nym zamówie­niu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówie­nie moż­na zapłacić, w zależnoś­ci od wyboru Kupu­jącego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedaw­cy;
    2. za pomocą kar­ty płat­niczej:
      • Visa
      • Visa Elec­tron
      • Mas­ter­Card
      • Mas­ter­Card Elec­tron­ic
      • Mae­stro
    3. za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej:
      • Płat­noś­ci Shop­er
      • Przelewy 24
  2. W przy­pad­ku wybra­nia płat­noś­ci za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej Płat­noś­ci Shop­er, pod­miotem świad­czą­cym obsługę płat­noś­ci online jest Blue Media S.A. W przy­pad­ku wybra­nia płat­noś­ci za pośred­nictwem plat­formy płat­niczej Przelewy24 pod­miotem świad­czą­cym usługę jest PayPro S.A.
  3. W przy­pad­ku wybra­nia przez Kupu­jącego płat­noś­ci z góry, za zamówie­nie należy zapłacić w ter­minie 3 Dni roboczych od złoże­nia zamówienia.
  4. Sprzedaw­ca infor­mu­je, że w przy­pad­ku niek­tórych metod płat­noś­ci, ze wzglę­du na ich specy­fikę, opłace­nie zamówienia tą metodą jest możli­we wyłącznie bezpośred­nio po złoże­niu zamówienia.
  5. W przy­pad­ku wyboru płat­noś­ci wyko­rzys­tu­ją­cych plat­formy płat­noś­ci zewnętrznych oper­a­torów płat­noś­ci elek­tron­icznych (płat­ność z góry), po naciśnię­ciu przy­cisku rozpoczę­cia pro­ce­dury zapłaty (dostęp­ny bezpośred­nio po złoże­niu zamówienia) należy postępować zgod­nie z instrukc­ja­mi właś­ci­wego oper­a­to­ra płat­noś­ci elek­tron­icznych
  6. Kupu­ją­cy dokonu­jąc zakupów w Sklepie akcep­tu­je stosowanie fak­tur elek­tron­icznych przez Sprzedaw­cę. Kupu­ją­cy ma pra­wo wyco­fać swo­ją akcep­tację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedaw­ca jest obow­iązany do dostar­czenia towaru zgod­nego z umową (według art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).
  2. Ter­min real­iza­cji zamówienia wynosi 3 Dni robocze.
  3. Sprzedaw­ca przys­tąpi do real­iza­cji zamówienia po jego opłace­niu przez Kupu­jącego.
  4. Towar dostar­czany jest wyłącznie na tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej oraz poza granice Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej.
  5. Towary zaku­pi­one w Sklepie dostar­czane są za pośred­nictwem firmy kuri­er­skiej.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany ma pra­wo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedaw­cą za pośred­nictwem Sklepu, z zas­trzeże­niem § 8 Reg­u­laminu, w ter­minie 14 dni bez poda­nia jakiejkol­wiek przy­czyny.
  2. Ter­min do odstąpi­enia od umowy wygasa po upły­wie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wszedł w posi­adanie towaru lub w którym oso­ba trze­cia inna niż prze­woźnik i wskazana przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego weszła w posi­adanie tego towaru;
    2. w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wszedł w posi­adanie ostat­niego z towarów lub w którym oso­ba trze­cia, inna niż prze­woźnik i wskazana przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego, weszła w posi­adanie ostat­niego z towarów w przy­pad­ku umowy zobow­iązu­jącej do prze­niesienia włas­noś­ci wielu towarów, które dostar­czane są osob­no.
  3. Aby Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany mógł sko­rzys­tać z prawa odstąpi­enia od umowy musi poin­for­mować Sprzedaw­cę, korzys­ta­jąc z danych podanych w § 2 Reg­u­laminu, o swo­jej decyzji o odstąpi­e­niu od umowy w drodze jed­noz­nacznego oświad­czenia (na przykład pis­mo wysłane pocztą lub infor­ma­c­ja przekazana pocztą elek­tron­iczną).
  4. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany może sko­rzys­tać z wzoru for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy umieszc­zonego na końcu Reg­u­laminu, jed­nak nie jest to obow­iązkowe.
  5. Aby zachować ter­min do odstąpi­enia od umowy wystar­czy, że Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany wyśle infor­ma­cję doty­czącą wyko­na­nia przysługu­jącego mu prawa odstąpi­enia od umowy przed upły­wem ter­minu do odstąpi­enia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przy­pad­ku odstąpi­enia od zawartej umowy Sprzedaw­ca zwraca Kupu­jące­mu uprzy­wile­jowane­mu wszys­tkie otrzy­mane od niego płat­noś­ci, w tym kosz­ty dostar­czenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynika­ją­cych z wybranego przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego sposobu dostar­czenia innego niż naj­tańszy zwykły sposób dostar­czenia ofer­owany przez Sprzedaw­cę), niezwłocznie, a w każdym przy­pad­ku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedaw­ca został poin­for­mowany o decyzji Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego o wyko­na­niu prawa odstąpi­enia od umowy.
  7. Zwro­tu płat­noś­ci Sprzedaw­ca dokona przy uży­ciu takich samych sposobów płat­noś­ci, jakie zostały przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego użyte w pier­wot­nej transakcji, chy­ba że Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przy­pad­ku Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany nie poniesie żad­nych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedaw­ca może wstrzy­mać się ze zwrotem płat­noś­ci do cza­su otrzy­ma­nia towaru lub do cza­su dostar­czenia mu dowodu jego odesła­nia, w zależnoś­ci od tego, które zdarze­nie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedaw­ca prosi o zwracanie towaru na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany poin­for­mował Sprzedaw­cę o odstąpi­e­niu od umowy sprzedaży. Ter­min jest zachowany, jeżeli Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany odeśle towar przed upły­wem ter­minu 14 dni.
  10. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany ponosi bezpośred­nie kosz­ty zwro­tu towaru.
  11. Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany odpowia­da tylko za zmniejsze­nie wartoś­ci towaru wynika­jące z korzys­ta­nia z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charak­teru, cech i funkcjonowa­nia towaru.
  12. Jeśli towar ze wzglę­du na swój charak­ter nie może zostać odesłany w zwykłym try­bie pocztą, Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany również będzie musi­ał ponieść bezpośred­nie kosz­ty zwro­tu towarów. O sza­cow­anej wysokoś­ci tych kosztów Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany zostanie poin­for­mowany przez Sprzedaw­cę w opisie towaru w Sklepie lub pod­czas składa­nia zamówienia.
  13. W przy­pad­ku wys­tąpi­enia koniecznoś­ci zwro­tu środ­ków za transakcję doko­naną przez Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego kartą płat­niczą, Sprzedaw­ca dokona zwro­tu na rachunek bankowy przyp­isany do tej kar­ty płat­niczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Pra­wo odstąpi­enia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Reg­u­laminu, nie przysługu­je w odniesie­niu do umowy:
    1. w której przed­miotem świad­czenia jest towar niepre­fab­rykowany, wypro­dukowany według specy­fikacji Kupu­jącego uprzy­wile­jowanego lub służą­cy zaspoko­je­niu jego zindy­wid­u­al­i­zowanych potrzeb;
    2. w której przed­miotem świad­czenia jest towar ule­ga­ją­cy szy­bkiemu zep­su­ciu lub mają­cy krót­ki ter­min przy­dat­noś­ci do uży­cia;
    3. w której przed­miotem świad­czenia jest towar dostar­czany w zapieczę­towanym opakowa­niu, którego po otwar­ciu opakowa­nia nie moż­na zwró­cić ze wzglę­du na ochronę zdrowia lub ze względów higien­icznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
    4. w której przed­miotem świad­czenia są towary, które po dostar­cze­niu, ze wzglę­du na swój charak­ter, zosta­ją nierozłącznie połąc­zone z inny­mi towara­mi;
    5. w której przed­miotem świad­czenia są nagra­nia dźwiękowe lub wiz­ualne albo pro­gramy kom­put­erowe dostar­czane w zapieczę­towanym opakowa­niu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
    6. o dostar­czanie dzi­en­ników, peri­odyków lub cza­sop­ism, z wyjątkiem umowy o prenu­mer­atę;
    7. w której cena lub wyna­grodze­nie zależy od wahań na rynku finan­sowym, nad który­mi Sprzedaw­ca nie sprawu­je kon­troli, i które mogą wys­tąpić przed upły­wem ter­minu do odstąpi­enia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przy­pad­ku wys­tąpi­enia niez­god­noś­ci  towaru z umową Kon­sument ma możli­wość reklam­owa­nia  towaru niez­god­nego z umową na pod­staw­ie przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.)  lub gwarancji,
    o ile gwaranc­ja została udzielona.
  2. Korzys­ta­jąc z  przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Kon­sument może, na zasadach oraz w ter­mi­nach określonych we wskazanej ustaw­ie:
    1. żądać usunię­cia braku zgod­noś­ci towaru z umową lub wymi­any towaru,
    2. jeśli niemożli­we jest wyko­nanie pkt 1, zgod­nie z art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), Kon­sument może złożyć oświad­cze­nie o obniże­niu ceny albo, jeżeli brak zgod­noś­ci towaru z umową jest istot­ny, złożyć oświad­cze­nie o odstąpi­e­niu od umowy.
  3. Sprzedaw­ca prosi o składanie rekla­macji na pod­staw­ie przepisów doty­czą­cych odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­ją­cych się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) na adres pocz­towy lub elek­tron­iczny wskazany w § 2 Reg­u­laminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla roz­pa­trzenia rekla­macji konieczne jest dostar­cze­nie towaru niez­god­nego z umową do Sprzedaw­cy, Kon­sument jest zobow­iązany do dostar­czenia tego towaru na koszt Sprzedaw­cy, na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwaranc­ja, infor­ma­c­ja o niej, a także o jej warunk­ach, jest dostęp­na w opisie pro­duk­tu w Sklepie.
  6. Rekla­mac­je doty­czące dzi­ała­nia Sklepu należy kierować na adres e‑mail wskazany w § 2 Reg­u­laminu.
  7. Roz­pa­trze­nie rekla­macji przez Sprzedaw­cę nastąpi w ter­minie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przy­pad­ku, gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie oczeki­wanego przez Kon­sumen­ta rezul­tatu, Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Kupu­jącego pod­czas korzys­ta­nia ze Sklepu jest Sprzedaw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Sprzedaw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych – zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Kupu­jącego przez Sprzedaw­cę, podanych przez Kupu­jącego w związku z zaku­pa­mi w Sklepie, jest real­iza­c­ja zamówień. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest:
    • umowa lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Kupu­jącego, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążą­cy na Sprzedaw­cy obow­iązek prawny związany z rachunkowoś­cią (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupu­jącego jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do zawar­cia umowy. Niepo­danie danych uniemożli­wi zawar­cie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupu­jącego podane w związku z zaku­pa­mi w Sklepie będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    • przes­tanie obow­iązy­wać umowa zawarta między Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą;
    • na Sprzedaw­cy przes­tanie ciążyć obow­iązek prawny, zobow­iązu­ją­cy go do przetwarza­nia danych Kupu­jącego;
    • ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Kupu­jącego lub Sprzedaw­cę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    • zostanie przyję­ty sprze­ciw Kupu­jącego wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupu­jące­mu przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich spros­towa­nia,
    • usunię­cia,
    • ograniczenia przetwarza­nia,
    • prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    • wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Kupu­jącego – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Kupu­ją­cy powinien skon­tak­tować się ze Sprzedaw­cą przy wyko­rzys­ta­niu danych z § 2 Reg­u­laminu.
  3. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Kupu­ją­cy może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.
  1. Zakazane jest dostar­czanie przez Kupu­jącego treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  2. Każ­do­ra­zowo składane w Sklepie zamówie­nie stanowi odręb­ną umowę sprzedaży i wyma­ga osob­nej akcep­tacji Reg­u­laminu. Umowa zaw­ier­ana jest na czas i w celu real­iza­cji zamówienia.
  3. Umowy zaw­ier­ane na pod­staw­ie Reg­u­laminu zaw­ier­ane są w języku pol­skim.
  4. W przy­pad­ku ewen­tu­al­nego sporu z Kupu­ją­cym niebędą­cym Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Sprzedaw­cy.
  5. Wszel­ka odpowiedzial­ność Sprzedaw­cy w sto­sunku do Kupu­jącego niebędącego Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, w grani­cach prawem dopuszc­zonych, jest wyłąc­zona.
  6. Odpowiedzial­ność z tytułu ręko­j­mi wzglę­dem Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego jest wyłąc­zona.

§ 12 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
    1.1. Klient Sklepu Inter­ne­towego ma możli­wość dobrowol­nego i nieod­płat­nego
    wys­taw­ienia opinii doty­czącej zakupów doko­nanych w Sklepie Inter­ne­towym.
    Przed­miotem opinii może być także oce­na, zdję­cie lub recen­z­ja zaku­pi­onego
    pro­duk­tu w Sklepie Inter­ne­towym.
    1.2. Sprzedaw­ca po doko­nanych zaku­pach w Sklepie Inter­ne­towym
    przekazu­je dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email fir­mie
    obsługu­jącej pro­ces ankietowania.Wysyłka anki­et oraz pro­ces zbiera­nia opinii
    w for­mu­la­rzach jest obsługi­wany w pełni przez fir­mę Trust­Mate SA z siedz­ibą
    Bar­toszow­ic­ka 3, 51–641 Wrocław.
    Trust­Mate SA wysyła do Klien­ta wiado­mość email z prośbą o wys­taw­ie­nie
    opinii oraz linkiem do for­mu­la­rza online umożli­wia­jącego jej wys­taw­ie­nie –
    for­mu­la­rz online umożli­wia udzie­le­nie odpowiedzi na pyta­nia Sprzedaw­cy
    doty­czące zakupów, ich ocenę, dodanie włas­nego opisu dot. opinii oraz
    zdję­cia zaku­pi­onego pro­duk­tu. W razie braku wys­taw­ienia opinii po
    otrzy­ma­niu pier­wszego zaproszenia do wys­taw­ienia opinii Trust­Mate może
    ponow­ić wysyłkę zaproszenia.
    1.3. Opinia może być wys­taw­iona jedynie przez Klien­ta, który dokon­ał
    zakupów w Sklepie Inter­ne­towym Sprzedaw­cy.
    1.4. Wys­taw­ione przez Klien­ta opinie są pub­likowane przez Sprzedaw­cę w
    Sklepie Inter­ne­towym oraz wiz­ytów­ce TrustMate.io.
    1.5. Wys­taw­ie­nie opinii nie może być wyko­rzysty­wane przez Klien­ta do
    dzi­ałań bezprawnych, w szczegól­noś­ci do dzi­ałań stanow­ią­cych czyn
    nieucz­ci­wej konkurencji wobec Sprzedaw­cy, czy też dzi­ałań narusza­ją­cych
    dobra oso­biste, prawa włas­noś­ci intelek­tu­al­nej lub inne prawa Sprzedaw­cy lub
    osób trze­ci­ch.
    1.6. Opinia może być wys­taw­iona tylko do fak­ty­cznie zaku­pi­onych pro­duk­tów
    w Sklepie Inter­ne­towym Sprzedaw­cy. Zabro­nione jest zaw­ieranie
    fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wys­taw­ienia opinii. Autorem
    opinii nie może być także sam
    Sprzedaw­ca ani jego pra­cown­i­cy bez wzglę­du na pod­stawę zatrud­nienia.
    1.7. Wys­taw­iona opinia może zostać w każdym cza­sie usunię­ta przez jej
    auto­ra.

Załącznik nr 1 do Reg­u­laminu

Poniżej zna­j­du­je się wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy, z którego Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany może, ale nie musi sko­rzys­tać:

Pobierz for­mu­la­rz