Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 61 447 81 27
Umów rozmowę
Pobierz katalog
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś kon­sumentem

lub

B) jesteś osobą fizy­czną, a umowa, którą zawarłeś z nami od 1 sty­cz­nia 2021 r. jest bezpośred­nio związana z Two­ją dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nie ma dla Ciebie charak­teru zawodowego

- co do zasady przysługu­je Ci pra­wo do odstąpi­enia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składa­jąc nam oświad­cze­nie o odstąpi­e­niu od umowy np. poprzez wiado­mość e‑mail przesłaną na adres: bok@sammler.com.pl

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca , jed­nak nie później niż w ter­minie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w ter­minie 14 dni.

Bieg czter­nas­tod­niowego ter­minu na odstąpi­e­nie od umowy rozpoczy­na się:

  • dla umowy, w której wyda­je­my towar , będąc zobow­iązany­mi do prze­niesienia jego włas­noś­ci — od obję­cia towaru  w posi­adanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trze­cią inną niż prze­woźnik, a w przy­pad­ku umowy, która obe­j­mu­je wiele towarów, które są dostar­czane osob­no, par­ti­a­mi lub w częś­ci­ach — od obję­cia w posi­adanie ostat­niego towaru, par­tii lub częś­ci przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trze­cią inną niż prze­woźnik.

Do zachowa­nia ter­minu wystar­czy wysłanie oświad­czenia przed jego upły­wem.

Doko­nane przez Ciebie płat­noś­ci, w tym kosz­ty dostar­czenia towaru na zasadach wskazanych w reg­u­laminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jed­nak nie później niż w ter­minie 14 dni od dnia otrzy­ma­nia od Ciebie oświad­czenia o odstąpi­e­niu od umowy.

Może­my wstrzy­mać się ze zwrotem otrzy­manej od Ciebie płat­noś­ci do chwili otrzy­ma­nia towaru z powrotem lub dostar­czenia przez Ciebie dowodu jego odesła­nia, w zależnoś­ci od tego, które zdarze­nie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar niepre­fab­rykowany, wypro­dukowany według Two­jej specy­fikacji lub służą­cy zaspoko­je­niu Twoich zindy­wid­u­al­i­zowanych potrzeb;
  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar ule­ga­ją­cy szy­bkiemu zep­su­ciu lub mają­cy krót­ki ter­min przy­dat­noś­ci do uży­cia;
  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar dostar­czany w zapieczę­towanym opakowa­niu, którego po otwar­ciu opakowa­nia nie moż­na zwró­cić ze wzglę­du na ochronę zdrowia lub ze względów higien­icznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
  • w której przed­miotem świad­czenia są towary, które po dostar­cze­niu, ze wzglę­du na swój charak­ter , zosta­ją nierozłącznie połąc­zone z inny­mi towara­mi;
  • w której przed­miotem świad­czenia są nagra­nia dźwiękowe lub wiz­ualne albo pro­gramy kom­put­erowe dostar­czane w zapieczę­towanym opakowa­niu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu.

Szczegółowe infor­ma­c­je na tem­at odstąpi­enia od umowy zna­jdziesz w naszym Reg­u­laminie sprzedaży.

Rekla­mac­je

Jeśli jesteś kon­sumentem, w przy­pad­ku gdy zaku­pi­ony u nas towar okaże się  niez­god­ny z umową, masz pra­wo reklam­ować go w opar­ciu o  przepisy doty­czące odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­jące się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).

Rekla­mację najlepiej złożyć na adres e‑mail: bok@sammler.com.pl  lub drogą pocz­tową na adres Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca

 Niez­god­ny z umową towar należy wysłać na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca

W związku z niez­god­noś­cią towaru z umową  możesz żądać:

  • wymi­any towaru ,
  • usunię­cia braku zgod­noś­ci towaru z umową,

Jeśli powyższe jest zgod­nie z art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) niemożli­we, możesz złożyć oświad­cze­nie o:

  • obniże­niu ceny,
  • odstąpi­e­niu od umowy – w przy­pad­ku  jeżeli brak zgod­noś­ci towaru z umową jest istot­ny.

Odpowiadamy wzglę­dem Ciebie za  brak zgod­noś­ci towaru z umową ist­nieją­cy w chwili jego dostar­czenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chy­ba że ter­min przy­dat­noś­ci towaru do uży­cia jest dłuższy. Dom­niemy­wa się, że brak zgod­noś­ci towaru z umową, który ujawnił się przed upły­wem dwóch lat od chwili dostar­czenia towaru, ist­ni­ał w chwili jego dostar­czenia, o ile nie zostanie udowod­nione inaczej lub dom­nie­ma­nia tego nie moż­na pogodz­ić ze specy­fiką towaru lub charak­terem braku zgod­noś­ci towaru z umową.

Co do zasady rekla­mację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat  od zauważe­nia niez­god­noś­ci towaru z umową , ale czas na złoże­nie rekla­macji nie może się zakończyć przed upły­wem okre­su odpowiedzial­noś­ci sprzedaw­cy.

Roz­pa­trze­nie Two­jej rekla­macji (usto­sunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzy­ma­nia przez nas Two­jego zgłoszenia rekla­ma­cyjnego.

Zas­trzegamy sobie pra­wo do negaty­wnego roz­pa­try­wa­nia rekla­macji doty­czą­cych pro­duk­tów przeter­mi­nowanych, które w momen­cie zakupu w sklepie nie były przeter­mi­nowane.

Więcej infor­ma­cji na tem­at rekla­macji zna­jdziesz w naszym Reg­u­laminie sprzedaży.

Załącznik: For­mu­la­rz odstąpi­enia od umowy

Poniżej zna­j­du­je się wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy, z którego Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany może, ale nie musi sko­rzys­tać:

Pobierz for­mu­la­rz

crossmenu