...
Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 508 016 597
Umów rozmowę
Pobierz katalog (pdf, 10 MB)
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś kon­sumentem

lub

B) jesteś osobą fizy­czną, a umowa, którą zawarłeś z nami od 1 sty­cz­nia 2021 r. jest bezpośred­nio związana z Two­ją dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nie ma dla Ciebie charak­teru zawodowego

- co do zasady przysługu­je Ci pra­wo do odstąpi­enia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składa­jąc nam oświad­cze­nie o odstąpi­e­niu od umowy np. poprzez wiado­mość e‑mail przesłaną na adres: bok@sammler.com.pl

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca , jed­nak nie później niż w ter­minie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w ter­minie 14 dni.

Bieg czter­nas­tod­niowego ter­minu na odstąpi­e­nie od umowy rozpoczy­na się:

  • dla umowy, w której wyda­je­my towar , będąc zobow­iązany­mi do prze­niesienia jego włas­noś­ci — od obję­cia towaru  w posi­adanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trze­cią inną niż prze­woźnik, a w przy­pad­ku umowy, która obe­j­mu­je wiele towarów, które są dostar­czane osob­no, par­ti­a­mi lub w częś­ci­ach — od obję­cia w posi­adanie ostat­niego towaru, par­tii lub częś­ci przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trze­cią inną niż prze­woźnik.

Do zachowa­nia ter­minu wystar­czy wysłanie oświad­czenia przed jego upły­wem.

Doko­nane przez Ciebie płat­noś­ci, w tym kosz­ty dostar­czenia towaru na zasadach wskazanych w reg­u­laminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jed­nak nie później niż w ter­minie 14 dni od dnia otrzy­ma­nia od Ciebie oświad­czenia o odstąpi­e­niu od umowy.

Może­my wstrzy­mać się ze zwrotem otrzy­manej od Ciebie płat­noś­ci do chwili otrzy­ma­nia towaru z powrotem lub dostar­czenia przez Ciebie dowodu jego odesła­nia, w zależnoś­ci od tego, które zdarze­nie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar niepre­fab­rykowany, wypro­dukowany według Two­jej specy­fikacji lub służą­cy zaspoko­je­niu Twoich zindy­wid­u­al­i­zowanych potrzeb;
  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar ule­ga­ją­cy szy­bkiemu zep­su­ciu lub mają­cy krót­ki ter­min przy­dat­noś­ci do uży­cia;
  • w której przed­miotem świad­czenia jest towar dostar­czany w zapieczę­towanym opakowa­niu, którego po otwar­ciu opakowa­nia nie moż­na zwró­cić ze wzglę­du na ochronę zdrowia lub ze względów higien­icznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu;
  • w której przed­miotem świad­czenia są towary, które po dostar­cze­niu, ze wzglę­du na swój charak­ter , zosta­ją nierozłącznie połąc­zone z inny­mi towara­mi;
  • w której przed­miotem świad­czenia są nagra­nia dźwiękowe lub wiz­ualne albo pro­gramy kom­put­erowe dostar­czane w zapieczę­towanym opakowa­niu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostar­cze­niu.

Szczegółowe infor­ma­c­je na tem­at odstąpi­enia od umowy zna­jdziesz w naszym Reg­u­laminie sprzedaży.

Rekla­mac­je

Jeśli jesteś kon­sumentem, w przy­pad­ku gdy zaku­pi­ony u nas towar okaże się  niez­god­ny z umową, masz pra­wo reklam­ować go w opar­ciu o  przepisy doty­czące odpowiedzial­noś­ci za niez­god­ność towaru z umową, zna­j­du­jące się w ustaw­ie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).

Rekla­mację najlepiej złożyć na adres e‑mail: bok@sammler.com.pl  lub drogą pocz­tową na adres Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca

 Niez­god­ny z umową towar należy wysłać na adres: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca

W związku z niez­god­noś­cią towaru z umową  możesz żądać:

  • wymi­any towaru ,
  • usunię­cia braku zgod­noś­ci towaru z umową,

Jeśli powyższe jest zgod­nie z art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach kon­sumen­ta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) niemożli­we, możesz złożyć oświad­cze­nie o:

  • obniże­niu ceny,
  • odstąpi­e­niu od umowy – w przy­pad­ku  jeżeli brak zgod­noś­ci towaru z umową jest istot­ny.

Odpowiadamy wzglę­dem Ciebie za  brak zgod­noś­ci towaru z umową ist­nieją­cy w chwili jego dostar­czenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chy­ba że ter­min przy­dat­noś­ci towaru do uży­cia jest dłuższy. Dom­niemy­wa się, że brak zgod­noś­ci towaru z umową, który ujawnił się przed upły­wem dwóch lat od chwili dostar­czenia towaru, ist­ni­ał w chwili jego dostar­czenia, o ile nie zostanie udowod­nione inaczej lub dom­nie­ma­nia tego nie moż­na pogodz­ić ze specy­fiką towaru lub charak­terem braku zgod­noś­ci towaru z umową.

Co do zasady rekla­mację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat  od zauważe­nia niez­god­noś­ci towaru z umową , ale czas na złoże­nie rekla­macji nie może się zakończyć przed upły­wem okre­su odpowiedzial­noś­ci sprzedaw­cy.

Roz­pa­trze­nie Two­jej rekla­macji (usto­sunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzy­ma­nia przez nas Two­jego zgłoszenia rekla­ma­cyjnego.

Zas­trzegamy sobie pra­wo do negaty­wnego roz­pa­try­wa­nia rekla­macji doty­czą­cych pro­duk­tów przeter­mi­nowanych, które w momen­cie zakupu w sklepie nie były przeter­mi­nowane.

Więcej infor­ma­cji na tem­at rekla­macji zna­jdziesz w naszym Reg­u­laminie sprzedaży.

Załącznik: For­mu­la­rz odstąpi­enia od umowy

Poniżej zna­j­du­je się wzór for­mu­la­rza odstąpi­enia od umowy, z którego Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany może, ale nie musi sko­rzys­tać:

Pobierz for­mu­la­rz