Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 61 447 81 27
Umów rozmowę
Pobierz katalog
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin newslettera

Regulamin newslettera sklepu SAMMLER RECBORD

Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Newslet­ter
§ 3 Rekla­mac­je
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia koń­cowe

§ 1 DEFINICJE

Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Newslet­ter – nieod­płat­nie świad­c­zona drogą elek­tron­iczną usłu­ga, dzię­ki której Usłu­go­b­ior­ca może otrzymy­wać od Usłu­go­daw­cy drogą elek­tron­iczną uprzed­nio zamówione wiado­moś­ci doty­czące Sklepu, w tym infor­ma­c­je o ofer­tach, pro­moc­jach oraz nowoś­ci­ach w Sklepie.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany — oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca z Usłu­go­daw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.). 
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Usłu­go­daw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Usłu­go­b­ior­ca — każdy pod­miot korzys­ta­ją­cy z usłu­gi Newslet­ter.
Usłu­go­b­ior­ca uprzy­wile­jowany  – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany. 
Usłu­go­daw­ca — SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00  zł.

§ 2 Newsletter

  1. Usłu­go­b­ior­ca może dobrowol­nie sko­rzys­tać z usłu­gi Newslet­ter.
  2. Dla sko­rzys­ta­nia z usłu­gi Newslet­ter niezbędne jest urządze­nie z przeglą­darką inter­ne­tową w najnowszej wer­sji, obsługu­jącą JavaScript oraz pli­ki cook­ies, z dostępem do sieci Inter­net oraz akty­wne kon­to e‑mail.
  3. Wiado­moś­ci e‑mail wysyłane w ramach tej usłu­gi wysyłane będą na adres e‑mail podany przez Usłu­go­b­ior­cę w momen­cie zapisy­wa­nia się do Newslet­tera.
  4. Usłu­go­b­ior­ca, w celu zawar­cia umowy i zapisa­nia się do usłu­gi Newslet­ter, w pier­wszym kroku poda­je w przez­nac­zonym do tego miejs­cu w Sklepie swój adres e‑mail, na który chce otrzymy­wać wiado­moś­ci przesyłane w ramach Newslet­tera. W momen­cie zapisu na Newslet­ter zosta­je zawarta umowa o świad­cze­nie usłu­gi, a Usłu­go­daw­ca rozpocznie jej świad­cze­nie na rzecz Usłu­go­b­ior­cy – z zas­trzeże­niem ust. 5.
  5. W celu właś­ci­wej real­iza­cji usłu­gi Newslet­tera, Usłu­go­b­ior­ca jest obow­iązany podać swój praw­idłowy adres e‑mail.
  6. W wiado­moś­ci­ach wysyłanych w ramach Newslet­tera będzie zna­j­dować się infor­ma­c­ja o możli­woś­ci wyp­isa­nia się z niego, a także link do wyp­isa­nia się.
  7. Usłu­go­b­ior­ca może wyp­isać się z Newslet­tera, bez podawa­nia przy­czyny i ponoszenia jakichkol­wiek kosztów, w każdym momen­cie, korzys­ta­jąc z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyła­jąc wiado­mość na adres e‑mail Usłu­go­daw­cy: sprzedaz@sammler.com.pl
  8. Sko­rzys­tanie przez Usłu­go­b­ior­cę z lin­ka do wyp­isa­nia się z Newslet­tera lub wysłanie wiado­moś­ci z żądaniem wyp­isa­nia z Newslet­tera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakre­sie świad­czenia tej usłu­gi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia rekla­ma­cyjne doty­czące Newslet­tera należy zgłaszać Usłu­go­daw­cy na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  2. Usłu­go­daw­ca usto­sunku­je się do rekla­macji w ter­minie 14 dni od otrzy­ma­nia zgłoszenia rekla­ma­cyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przy­pad­ku gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie rezul­tatu oczeki­wanego przez Usłu­go­b­ior­cę będącego Kon­sumentem, Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Usłu­go­b­ior­cę w związku z zapisem na Newslet­ter jest Usłu­go­daw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Usłu­go­daw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych, zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Usłu­go­b­ior­cy jest wysył­ka Newslet­tera. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest umowa o świad­cze­nie usłu­gi lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Usłu­go­b­ior­cy, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uza­sad­niony interes Usłu­go­daw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usłu­go­b­ior­cę jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do świad­czenia usłu­gi Newslet­tera. Niepo­danie danych oznacza, że Usłu­go­daw­ca nie będzie mógł świad­czyć tej usłu­gi.
  4. Dane Usłu­go­b­ior­cy będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    1. Usłu­go­b­ior­ca wyp­isze się z Newslet­tera;
    2. ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Usłu­go­b­ior­cę lub Usłu­go­daw­cę, związanych z Newslet­terem;
    3. zostanie przyję­ty sprze­ciw Usłu­go­b­ior­cy wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Usłu­go­daw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Usłu­go­b­ior­cy przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich spros­towa­nia,
    3. usunię­cia,
    4. ograniczenia przetwarza­nia,
    5. prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    6. wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Usłu­go­b­ior­cy – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Usłu­go­b­ior­ca powinien skon­tak­tować się z Usłu­go­daw­cą.
  3. W przy­pad­ku gdy Usłu­go­b­ior­ca uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Usłu­go­b­ior­ca może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usłu­go­daw­ca zas­trze­ga sobie pra­wo do zmi­any niniejszego reg­u­laminu tylko z ważnych przy­czyn. Jako ważną przy­czynę rozu­mie się konieczność zmi­any reg­u­laminu spowodowaną mod­ern­iza­cją usłu­gi Newslet­ter lub zmi­aną przepisów prawa, mającą wpływ na świad­cze­nie usłu­gi przez Usłu­go­daw­cę.
  2. Infor­ma­c­ja o planowanej zmi­an­ie reg­u­laminu zostanie wysłana na adres e‑mail Usłu­go­b­ior­cy podany w momen­cie zapisy­wa­nia się do Newslet­tera co najm­niej na 7 dni przed wprowadze­niem zmi­an w życie.
  3. W przy­pad­ku gdy Usłu­go­b­ior­ca nie sprze­ci­wi się planowanym zmi­anom do chwili wejś­cia ich w życie, przyj­mu­je się, że akcep­tu­je je.
  4. W przy­pad­ku braku akcep­tacji dla planowanych zmi­an, Usłu­go­b­ior­ca powinien wysłać infor­ma­cję o tym na adres e‑mail Usłu­go­daw­cy: bok@sammler.com.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świad­cze­nie usłu­gi z chwilą wejś­cia w życie planowanych zmi­an.
  5. Zakazane jest dostar­czanie przez Usłu­go­b­ior­cę treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  6. Umowa o świad­cze­nie usłu­gi Newslet­tera zaw­ier­ana jest w języku pol­skim.
  7. W przy­pad­ku Usłu­go­b­ior­cy niebędącego Usłu­go­b­ior­cą uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Usłu­go­daw­cy.
crossmenu