...
Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 508 016 597
Umów rozmowę
Pobierz katalog (pdf, 10 MB)
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin newslettera

Regulamin newslettera sklepu SAMMLER RECBORD

Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Newslet­ter
§ 3 Rekla­mac­je
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia koń­cowe

§ 1 DEFINICJE

Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Newslet­ter – nieod­płat­nie świad­c­zona drogą elek­tron­iczną usłu­ga, dzię­ki której Usłu­go­b­ior­ca może otrzymy­wać od Usłu­go­daw­cy drogą elek­tron­iczną uprzed­nio zamówione wiado­moś­ci doty­czące Sklepu, w tym infor­ma­c­je o ofer­tach, pro­moc­jach oraz nowoś­ci­ach w Sklepie.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany — oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca z Usłu­go­daw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.). 
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Usłu­go­daw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Usłu­go­b­ior­ca — każdy pod­miot korzys­ta­ją­cy z usłu­gi Newslet­ter.
Usłu­go­b­ior­ca uprzy­wile­jowany  – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany. 
Usłu­go­daw­ca — SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00  zł.

§ 2 Newsletter

  1. Usłu­go­b­ior­ca może dobrowol­nie sko­rzys­tać z usłu­gi Newslet­ter.
  2. Dla sko­rzys­ta­nia z usłu­gi Newslet­ter niezbędne jest urządze­nie z przeglą­darką inter­ne­tową w najnowszej wer­sji, obsługu­jącą JavaScript oraz pli­ki cook­ies, z dostępem do sieci Inter­net oraz akty­wne kon­to e‑mail.
  3. Wiado­moś­ci e‑mail wysyłane w ramach tej usłu­gi wysyłane będą na adres e‑mail podany przez Usłu­go­b­ior­cę w momen­cie zapisy­wa­nia się do Newslet­tera.
  4. Usłu­go­b­ior­ca, w celu zawar­cia umowy i zapisa­nia się do usłu­gi Newslet­ter, w pier­wszym kroku poda­je w przez­nac­zonym do tego miejs­cu w Sklepie swój adres e‑mail, na który chce otrzymy­wać wiado­moś­ci przesyłane w ramach Newslet­tera. W momen­cie zapisu na Newslet­ter zosta­je zawarta umowa o świad­cze­nie usłu­gi, a Usłu­go­daw­ca rozpocznie jej świad­cze­nie na rzecz Usłu­go­b­ior­cy – z zas­trzeże­niem ust. 5.
  5. W celu właś­ci­wej real­iza­cji usłu­gi Newslet­tera, Usłu­go­b­ior­ca jest obow­iązany podać swój praw­idłowy adres e‑mail.
  6. W wiado­moś­ci­ach wysyłanych w ramach Newslet­tera będzie zna­j­dować się infor­ma­c­ja o możli­woś­ci wyp­isa­nia się z niego, a także link do wyp­isa­nia się.
  7. Usłu­go­b­ior­ca może wyp­isać się z Newslet­tera, bez podawa­nia przy­czyny i ponoszenia jakichkol­wiek kosztów, w każdym momen­cie, korzys­ta­jąc z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyła­jąc wiado­mość na adres e‑mail Usłu­go­daw­cy: sprzedaz@sammler.com.pl
  8. Sko­rzys­tanie przez Usłu­go­b­ior­cę z lin­ka do wyp­isa­nia się z Newslet­tera lub wysłanie wiado­moś­ci z żądaniem wyp­isa­nia z Newslet­tera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakre­sie świad­czenia tej usłu­gi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia rekla­ma­cyjne doty­czące Newslet­tera należy zgłaszać Usłu­go­daw­cy na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  2. Usłu­go­daw­ca usto­sunku­je się do rekla­macji w ter­minie 14 dni od otrzy­ma­nia zgłoszenia rekla­ma­cyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przy­pad­ku gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie rezul­tatu oczeki­wanego przez Usłu­go­b­ior­cę będącego Kon­sumentem, Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Usłu­go­b­ior­cę w związku z zapisem na Newslet­ter jest Usłu­go­daw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Usłu­go­daw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych, zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Usłu­go­b­ior­cy jest wysył­ka Newslet­tera. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest umowa o świad­cze­nie usłu­gi lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Usłu­go­b­ior­cy, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uza­sad­niony interes Usłu­go­daw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usłu­go­b­ior­cę jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do świad­czenia usłu­gi Newslet­tera. Niepo­danie danych oznacza, że Usłu­go­daw­ca nie będzie mógł świad­czyć tej usłu­gi.
  4. Dane Usłu­go­b­ior­cy będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    1. Usłu­go­b­ior­ca wyp­isze się z Newslet­tera;
    2. ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Usłu­go­b­ior­cę lub Usłu­go­daw­cę, związanych z Newslet­terem;
    3. zostanie przyję­ty sprze­ciw Usłu­go­b­ior­cy wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Usłu­go­daw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Usłu­go­b­ior­cy przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich spros­towa­nia,
    3. usunię­cia,
    4. ograniczenia przetwarza­nia,
    5. prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    6. wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Usłu­go­b­ior­cy – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Usłu­go­b­ior­ca powinien skon­tak­tować się z Usłu­go­daw­cą.
  3. W przy­pad­ku gdy Usłu­go­b­ior­ca uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Usłu­go­b­ior­ca może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usłu­go­daw­ca zas­trze­ga sobie pra­wo do zmi­any niniejszego reg­u­laminu tylko z ważnych przy­czyn. Jako ważną przy­czynę rozu­mie się konieczność zmi­any reg­u­laminu spowodowaną mod­ern­iza­cją usłu­gi Newslet­ter lub zmi­aną przepisów prawa, mającą wpływ na świad­cze­nie usłu­gi przez Usłu­go­daw­cę.
  2. Infor­ma­c­ja o planowanej zmi­an­ie reg­u­laminu zostanie wysłana na adres e‑mail Usłu­go­b­ior­cy podany w momen­cie zapisy­wa­nia się do Newslet­tera co najm­niej na 7 dni przed wprowadze­niem zmi­an w życie.
  3. W przy­pad­ku gdy Usłu­go­b­ior­ca nie sprze­ci­wi się planowanym zmi­anom do chwili wejś­cia ich w życie, przyj­mu­je się, że akcep­tu­je je.
  4. W przy­pad­ku braku akcep­tacji dla planowanych zmi­an, Usłu­go­b­ior­ca powinien wysłać infor­ma­cję o tym na adres e‑mail Usłu­go­daw­cy: bok@sammler.com.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świad­cze­nie usłu­gi z chwilą wejś­cia w życie planowanych zmi­an.
  5. Zakazane jest dostar­czanie przez Usłu­go­b­ior­cę treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  6. Umowa o świad­cze­nie usłu­gi Newslet­tera zaw­ier­ana jest w języku pol­skim.
  7. W przy­pad­ku Usłu­go­b­ior­cy niebędącego Usłu­go­b­ior­cą uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Usłu­go­daw­cy.