...
Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Masz pytania? zadzwoń
+48 508 016 597
Umów rozmowę
Pobierz katalog (pdf, 10 MB)
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie SAMMLER RECBORD

Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Kon­takt ze Sprzedaw­cą
§ 3 Wymo­gi tech­niczne
§ 4 Kon­to
§ 5 Rekla­mac­je
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zas­trzeże­nia

§ 1 DEFINICJE

Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Kon­to – ure­g­u­lowana w niniejszym reg­u­laminie nieod­płat­na funkc­ja Sklepu (usłu­ga), dzię­ki której Kupu­ją­cy może założyć w Sklepie swo­je indy­wid­u­alne kon­to.
Kupu­ją­cy — każdy pod­miot kupu­ją­cy w Sklepie.
Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany – oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca ze Sprzedaw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.).
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Sprzedaw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Sprzedaw­ca — SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00  zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocz­towy: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  2. Adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  3. Tele­fon: +48 507249073

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla praw­idłowego funkcjonowa­nia i założe­nia Kon­ta potrzeb­ne jest:
    • akty­wne kon­to e‑mail
    • urządze­nie z dostępem do Inter­ne­tu
    • przeglą­dar­ka inter­ne­towa obsługu­ją­ca JavaScript i pli­ki cook­ies

§ 4 KONTO

  1. Założe­nie Kon­ta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupu­jącego.
  2. Kon­to daje Kupu­jące­mu dodatkowe możli­woś­ci, takie jak: przeglą­danie his­torii zamówień złożonych przez Kupu­jącego w Sklepie, sprawdze­nie sta­tusu zamówienia czy samodziel­na edy­c­ja danych Kupu­jącego.
  3. W celu założe­nia Kon­ta należy wypełnić stosowny for­mu­la­rz w Sklepie.
  4. W momen­cie założe­nia Kon­ta zaw­ier­ana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą umowa w zakre­sie prowadzenia Kon­ta na zasadach wskazanych w niniejszym reg­u­laminie.
  5. Kupu­ją­cy może bez ponoszenia jakichkol­wiek kosztów w każdym cza­sie zrezyg­nować z Kon­ta.
  6. W celu doko­na­nia rezy­gnacji z Kon­ta należy wysłać swo­ją rezy­gnację do Sprzedaw­cy na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunię­cie Kon­ta oraz rozwiązanie umowy w zakre­sie prowadzenia Kon­ta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Rekla­mac­je doty­czące funkcjonowa­nia Kon­ta należy kierować na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  2. Roz­pa­trze­nie rekla­macji przez Sprzedaw­cę nastąpi w ter­minie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przy­pad­ku gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie oczeki­wanego przez Kon­sumen­ta rezul­tatu Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Kupu­jącego pod­czas korzys­ta­nia z Kon­ta jest Sprzedaw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Sprzedaw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych, zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Kupu­jącego jest prowadze­nie Kon­ta. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest umowa o świad­cze­nie usłu­gi lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Kupu­jącego, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupu­jącego jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do prowadzenia Kon­ta. Niepo­danie danych oznacza, że Sprzedaw­ca nie będzie mógł świad­czyć usłu­gi prowadzenia Kon­ta.
  4. Dane Kupu­jącego będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    1. Kon­to zostanie usunięte przez Sprzedaw­cę na żądanie Kupu­jącego
    2. ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Kupu­jącego lub Sprzedaw­cę, związanych z Kon­tem;
    3. zostanie przyję­ty sprze­ciw Kupu­jącego wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupu­jące­mu przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich spros­towa­nia,
    3. usunię­cia,
    4. ograniczenia przetwarza­nia,
    5. prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    6. wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Kupu­jącego – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Kupu­ją­cy powinien skon­tak­tować się ze Sprzedaw­cą.
  3. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Kupu­ją­cy może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostar­czanie przez Kupu­jącego treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  2. Umowa w zakre­sie prowadzenia Kon­ta zaw­ier­ana jest w języku pol­skim.
  3. W przy­pad­ku zaist­nienia ważnych przy­czyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedaw­ca ma pra­wo do zmi­any niniejszego reg­u­laminu Kon­ta.
  4. Ważny­mi przy­czy­na­mi, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dos­tosowa­nia Sklepu do przepisów prawa mają­cych zas­tosowanie do dzi­ałal­noś­ci Sklepu
    2. poprawa bez­pieczeńst­wa świad­c­zonej usłu­gi
    3. zmi­ana funkcjon­al­noś­ci Kon­ta wyma­ga­ją­ca mody­fikacji reg­u­laminu Kon­ta.
  5. Kupu­ją­cy zostanie poin­for­mowany o planowanej zmi­an­ie reg­u­laminu Kon­ta co najm­niej na 7 dni przed wprowadze­niem zmi­any w życie za pośred­nictwem wiado­moś­ci e‑mail wysłanej na przyp­isany do Kon­ta adres.
  6. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy nie wyrazi akcep­tacji dla planowanej zmi­any, powinien poin­for­mować o tym Sprzedaw­cę poprzez wysłanie odpowied­niej wiado­moś­ci na adres e‑mail Sprzedaw­cy sprzedaz@sammler.com.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakre­sie prowadzenia Kon­ta z chwilą wejś­cia w życie planowanej zmi­any lub wcześniej, jeśli Kupu­ją­cy zgłosi takie żądanie.
  7. W sytu­acji gdy Kupu­ją­cy nie wyrazi sprze­ci­wu dla planowanej zmi­any do chwili wejś­cia jej w życie przyj­mu­je się, że akcep­tu­je ją, co nie stanowi żad­nej przeszkody do rozwiąza­nia umowy w przyszłoś­ci.
  8. W przy­pad­ku ewen­tu­al­nego sporu z Kupu­ją­cym niebędą­cym Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Sprzedaw­cy.